Content marketing

Content marketing: de juiste boodschap op het gepaste moment

Content marketing is een strategische marketingaanpak gericht op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante content om een duidelijk gedefinieerde doelgroep aan te trekken en te behouden. 

Wij stellen de juiste content marketingmix samen van tekstuele content zoals blogs, landing pagina’s en email tot audiovisuele formaten waaronder video en podcasts.

Tips, adviezen, succesverhalen en nieuws uit de “growth marketing” world
We wijzen je op onze privacyverklaring.

Goede content marketing bevordert

Inspirerende content die kopers aantrekt en converteert

Een stevige content marketing strategie vormt de basis voor een geslaagd content plan. Dit bestaat uit een geschikte combinatie van marketing boodschappen, formaten en communicatiekanalen die je op het juiste tijdstip verstuurt. Daarom is het elementair dat:

Content marketing van A tot Z

SEO copywriting

White papers, landingspagina’s, blog, productpagina’s… we schrijven ze zo uit dat ze inhoudelijk geoptimaliseerd zijn om beter te scoren op zoekmachines.

Video marketing

Video is een elementair medium in jouw content marketing mix. Hoe menselijker deze is, hoe liever de mensen het hebben. Dit maakt dit alles nog eens betaalbaarder.

Webinars

Webinars zijn een dankbaar formaat om zeer relevante content te brengen naar jouw prospecten zowel nu, morgen als op lange termijn. 

Landing pages

Wij creëeren en optimaliseren landing pagina’s die jouw bezoekers aansporen tot één gericht doel. Dit resulteert in hogere conversies.

Fotografie

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Goede fotografie kan jouw boodschap enorm veel extra kracht geven. Wij helpen je hierin graag verder.

VR, AR, holografie

Nieuwe technologieën betekenen dat deze nog niet massaal ingezet worden. Hierdoor kan je jouw boodschap enorm laten opvallen.

Behoefte aan content marketing & communicatie?

Markitect ondersteunt je met hart en ziel om jouw content marketing te laten floreren.

Laat ons via dit formulier weten wat jouw project inhoudt, wat jouw uitdagingen zijn en wij nemen binnen 24 uur terug contact met jou op via email of telefonisch als we nog extra vragen hebben.

Nog steeds legt marketing zich voornamelijk toe op lead generatie door middel van tijdelijke, vaak dure productcampagnes en promoties. Om groei te realiseren is het echter noodzakelijk dat bedrijven hun aanpak veranderen en hun marketing optimaliseren over de volledige klantcyclus heen, van awareness tot retentie.  

Google Tag Manager is vrij onbekend versus Google Analytics. Lees wat deze tools precies doen en wat hun mogelijkheden zijn.
ARTIKELEN

Marketing Growth Bites