Marketing audit
Een audit is een evaluatie van datgene dat je al gedaan hebt zodat je een overzicht hebt van wat goed werkt, maar ook van de mogelijke verbeterpunten.
Zo kan je gericht jouw prioriteiten opstellen en deze meenemen in jouw stappenplan.
Mis onze marketing growth bites niet
Een marketing scan bevordert:
- het verstandiger besteden van budgetten
- hoger rendement op jouw marketing investeringen
- het nemen van de juiste beslissingen met meer vertrouwen
Evalueer jouw marketing
Marketing audits laten zaakvoerders en marketing verantwoordelijken zien welke inspanningen succesvol zijn alsook de zwakkere schakels. Hierdoor kan je de nodige wijzigingen aanbrengen om jouw bedrijf te laten floreren.
Marketing maturiteitsscan
Content audit
Sociale media audit
SEO audit
Google Analytics audit
CRO audit
Vraag je je af waar kopers afvallen in het verkoopsproces? Via website en customer journey analyse krijg je adviezen om jouw conversies te verbeteren incl. mogelijke A/B testen.
Hoe werkt een marketing audit?
Discovery
We stellen heel wat vragen om meer inzicht te verwerven in jouw uitdagingen en verwachtingen.
Benadering
We onderzoeken jouw huidige status en verifiëren deze op basis van kwantitatieve en kwalitatieve data.
Verslag
Het rapport geeft je een volledig beeld van jouw huidige status incl. de opportuniteiten en concrete verbeterpunten.
Volgende stappen naar "always-on" marketing
Buyer Journey
Data & Analyse
Accurate data geeft jou enorm veel inzichten zowel op strategisch niveau als zeer gedetailleerd. Zo kan je weten welke euro wat opbrengt, maar evengoed hoe bezoekers zich op jouw website gedragen.
Content marketing
Boeiende en inspirerende content is de brug tussen jouw doelgroep en bedrijf. We bieden content op maat: van e-books, landing pagina’s, social media tot video en podcasts. Zo leg je de basis van jouw inbound marketing.
Laten we verder praten...
Wil je een bepaald domein of heel jouw marketing onder de loep nemen? Heb je net iets laten uitvoeren door iemand en wil je een onafhankelijke partij dit laten nakijken? Vraag je je af waar het beter kan?
Wij helpen jou graag verder.
Nog steeds legt marketing zich voornamelijk toe op lead generatie door middel van tijdelijke, vaak dure productcampagnes en promoties. Om groei te realiseren is het echter noodzakelijk dat bedrijven hun aanpak veranderen en hun marketing optimaliseren over de volledige klantcyclus heen, van awareness tot retentie.