Optimalisatie over de volledige klantcyclus
We optimaliseren contactpunten zowel online als offline over de volledige klantcyclus heen. Hierbij zorgen we ervoor dat de fundamenten data analyse, marketing technologie, content marketing en klantbeleving op punt staan zodat jouw ecosysteem gaat draaien als een vliegwiel. Die cyclus is een voorwaarde om tot groei te komen.
Als één onderdeel niet goed presteert, is er geen garantie voor groei. Jouw marketing eco-systeem is zo sterk als de zwakste schakel.
Conversie optimalisatie
Conversie optimalisatie (CRO) is het proces waarbij systematisch testen worden opgezet om conversies te verbeteren. Wij verhogen jouw website prestatie door experimenten op basis van data, gebruikersonderzoek en psychologie.
Door deze aanpak kan je flexibeler zijn en veel sneller inspelen op wat belangrijk is dan de meeste van jouw concurrenten, die meestal werken met dure kortstondige campagnes.
Inbound marketing
Inbound marketing is de bedrijfsmethodologie om jouw organisatie te laten groeien door duurzame, zinvolle relaties op te bouwen met jouw prospecten en klanten.
Het gaat erom deze personen toegevoegde waarde te bieden en in staat te stellen hun doel te bereiken in elke stadium van hun aankoop- en klanttraject met jouw onderneming.