Boost jouw efficiëntie en performantie!
Wat kenmerkt onze marketing audits?
Volledig beeld
Onze audits beoordelen, analyseren en vatten jouw marketingdoelen, strategieën en resultaten samen op 6 verschillende domeinen.
Onafhankelijk en onpartijdig
We vegen niets onder het tapijt. We geven weer wat we zien en baseren ons op keiharde feiten. Onze meningen laten we achterwege.
Actiegericht
Het doel van een audit is om zaken te verbeteren. Zonder actieplan is een audit niets waard.
Vraag jouw audit offerte aan
Vul onderstaand formulier in en ontvang jouw offerte op maat binnen één werkdag
Waarom zou je een audit laten doen?
Regelmatig jouw aanpak onder de loep nemen kan je wijzen op nieuwe mogelijkheden voor groei en verbetering waarvan je zelfs geen idee had. Daarnaast onthult het ook de strategieën en activiteiten die niet meer werken. Zo kan je beslissen of ze nog de moeite waard zijn om er verder nog in te investeren.
Dagelijkse operationele zaken slorpen ons op. Hierdoor blijf je een bepaalde aanpak hanteren terwijl deze ondertussen niet meer zo doeltreffend is omdat jouw klant en jouw bedrijf continue in verandering zijn. Regelmatig jouw aanpak onder de loep nemen helpt je om sneller groeimogelijkheden en verspilling te detecteren of te bevestigen dat je goed bezig bent.
Identificeer wat werkt
Identificeer nieuwe kansen
Herevaluatie van jouw doelstellingen
Kosten-efficiënter werken
Enkele uitspraken van zaakvoerders
Werken met recruteringsbureaus is duur en vaak zijn de profielen niet de juiste match. Ik wil graag hulp bij hoe en wat te doen met alle marketing mogelijkheden
Zoekmachineoptimalisatie en sociale media hebben diepgaande expertise nodig. Wij zijn te klein om fulltime rollen per kanaal in te vullen en uitbesteding aan bureaus is te duur
We blijven ons bijschaven bij de top 1% wereldexperten...
Laat ons verder praten...
Heb je nog vragen? Wil je eerst wat meer informatie en enkele zaken bespreken? Dat kan zeker. Je kan meteen een afspraak inboeken die past in jouw agenda.