Boost jouw efficiëntie en performantie!

Wat kenmerkt onze marketing audits?

Onze audits verbeteren de doeltreffendheid, performantie en efficiëntie van jouw marketing en helpen jou om gericht te investeren zodat je jouw ambities kunt waarmaken.
icons8-circled-right

Volledig beeld

Onze audits beoordelen, analyseren en vatten jouw marketingdoelen, strategieën en resultaten samen op 6 verschillende domeinen.

icons8-circled-right

Onafhankelijk en onpartijdig

We vegen niets onder het tapijt. We geven weer wat we zien en baseren ons op keiharde feiten. Onze meningen laten we achterwege.

icons8-circled-right

Actiegericht

Het doel van een audit is om zaken te verbeteren. Zonder actieplan is een audit niets waard.

Vraag jouw audit offerte aan

Vul onderstaand formulier in en ontvang jouw offerte op maat binnen één werkdag

Waarom zou je een audit laten doen?

Regelmatig jouw aanpak onder de loep nemen kan je wijzen op nieuwe mogelijkheden voor groei en verbetering waarvan je zelfs geen idee had. Daarnaast onthult het ook de strategieën en activiteiten die niet meer werken. Zo kan je beslissen of ze nog de moeite waard zijn om er verder nog in te investeren.

Dagelijkse operationele zaken slorpen ons op. Hierdoor blijf je een bepaalde aanpak hanteren terwijl deze ondertussen niet meer zo doeltreffend is omdat jouw klant en jouw bedrijf continue in verandering zijn. Regelmatig jouw aanpak onder de loep nemen helpt je om sneller groeimogelijkheden en verspilling te detecteren of te bevestigen dat je goed bezig bent.

Identificeer wat werkt

Werpen al jouw inspanningen wel vruchten af? Is onze aanpak nog steeds relevant?

Identificeer nieuwe kansen

Bij een marketing scan staan mensen automatisch meer open voor nieuwe ideeën en kansen die mogelijk beter werken.

Herevaluatie van jouw doelstellingen

Een audit is ook stilstaan bij “waarom je bepaalde doelstellingen niet bereikt” of als je ze wel bereikt, “kunnen we ze verhogen?”

Kosten-efficiënter werken

Een audit helpt om verspilling te ontdekken en deze investering in te zetten op wat wel werkt of het uitproberen van nieuwe dingen.

Enkele uitspraken van zaakvoerders

Werken met recruteringsbureaus is duur en vaak zijn de profielen niet de juiste match. Ik wil graag hulp bij hoe en wat te doen met alle marketing mogelijkheden

Zoekmachineoptimalisatie en sociale media hebben diepgaande expertise nodig. Wij zijn te klein om fulltime rollen per kanaal in te vullen en uitbesteding aan bureaus is te duur

We blijven ons bijschaven bij de top 1% wereldexperten...

Laat ons verder praten...

Heb je nog vragen? Wil je eerst wat meer informatie en enkele zaken bespreken? Dat kan zeker. Je kan meteen een afspraak inboeken die past in jouw agenda.